RSS

Наши ученици о књизи

07 мар

Књига

Од детињства до зрелог доба човек увек нешто учи и чита.

У почетку су то бајке и басне, а касније су то дебеле и озбиљне књиге. Док је дете, учи о томе шта је живот. Како расте, учи о тајнама природе и света. Човек не може да стигне у све крајеве света и све да истражи без књига. Оне су увек ту и никад те не изневере. Маме нас својим шареним странама да их узмемо и читамо док смо тужни, да нас орасположе.

Сваког дана, читајући књиге, ја сам други јунак из бајки и прича. Тако сам читајући пропутовао цео свет. Сазнао сам пуно о многим народима, државама и континентима. Сваки пут кад отворим нову књигу, нисам сигуран где ћу стићи, али улазим у свет који нуди, који је у њој.

Људски живот је кратак, а био би и празан да није добре књиге, књиге – друга.

Лазар Ристић  IV2 

Књига

Постоји једна књига врло посебна, не само зато што сам је добила од баке на поклон, већ зато што је она временом постала мој највернији пријатељ. Када сам је добила за Нову годину, као поклон, помислила сам да би неки други поклон био много бољи. Али, када сам почела да је читам и боље упознајем, отворио се нови свет за мене, свет у коме сам стекла пријатеља којем сам могла све да поверим, сваку тајну.

Књига и ја смо свако вече, када останемо саме, разговарале. Она је мене водила у свој свет, а ја њу у своје авантуре.

Једном када сам ишла на викенд код тетке, понела сам и књигу да спава са мном и прави ми друштво. Када ме тетка поведе у шетњу, наравно, ја понесем и њу, јер је прави пријатељ и заслужује то.

Једног дана када се бака разболела, пошла сам код ње и понела књигу са собом. Читала сам баки из ње и десило се чудо. Бака је оздравила. Иако ми нико не верује, ја знам да је она помогла да бака оздрави.

Сада ви закључите да ли је она прави пријатељ или не. Ја знам и срећна сам што је моја књига увек уз мене и што је учинила да моје детињство буде сречније и маштовитије.

Миљана Немет  IV1

 
1 коментар

Објављено од стране на 7. марта 2012. in Радови ученика

 

One response to “Наши ученици о књизи

  1. Тамарица

    7. марта 2012. at 13:42

    🙂

     

Оставите одговор

 
