RSS

Трагом једне језичке недоумице

06 јун

Политикин Забавник – супербренд

 Уколико сте верни читалац дугогодишњег Забавника јесте ли се запитали икад како се пише назив овог листа – Политикин Забавник или Политикин забавник?

На идеју да покренем ово питање подстакла ме је рубрика у поменутом часопису. Наиме, у Забавнику је на питања читалаца одговорила редакција, а питање је било како се пише спорна реч забавник – малим или великим словом. Како сам љубитељ науке о језику, а нисам размишљао о другачијем осим о правописном, исправном писању, запазио сам да ни сам не знам како би требало. Ипак, консултујући Правопис, мишљења сам да треба писати малим словом, јер тако налаже Правопис: Великим почетним словом прве речи пишу се називи уметничких, стручних, научних и сл. дела, новина, часописа... Схватио сам да часопис користи оба велика почетна слова да би назначили како је њихов часопис посебан и важан, о чему сведочи и награда за супербренд 2007. године. Ипак, погледајте прилог па процените сами.

Из Забавника

Из Политикиног забавника, од 3.5.2013.
 

Из Правописа

 Из Правописа српскога језика – Матица српска (Нови Сад, 2011.), 67. стр.

 

Припремио: Владимир Никин, ученик V3  и члан додатне наставе српског језика

 
Оставите коментар

Објављено од стране на 6. јуна 2013. in Ученици сарадници

 

Оставите одговор

 
